środa, 26 grudnia 2012

ARGUS NATURALNIE MĘTNY




PRODUCENT: Browar Łomża (Podobno)
TYP: lager, niefiltrowany
EXTRAKT: ?
VOLTAŻ: 5,7%
KOLOR: żółty, zadymiony i nieklarowny
PIANA: Drobnoziarnista, opada szybko, ale nie do końca
SMAK: Zapach jest przyjemny, pszeniczny. W smaku również dominuje pszenica, piwo jest raczej słodkawe, z nutami owocowymi.  
OGÓLNE WRAŻENIE: Zazwyczaj bardzo się boję dyskontowych piw, bo po tym, co prezentowała niegdyś Biedronka, czy Tesco, można było się przekręcić... Ale jako, że mój teść często odwiedza Lidla, a ja czasem odwiedzam teścia, to jak się dwóch chłopów zejdzie, to wieczorkiem piwa (dwa lub trzy, ewentualnie osiem) walną. A że teść ma zazwyczaj piwa z Lidla, to zmuszony byłem spróbować. I... wcale nie żałuję! Bo, jak na takie piwo i taką cenę, jest to produkt naprawdę dobry. Zastanawia mnie tajemnica, jaką owiany jest producent, podobno jest to Łomża, ale wiem, że lagery robione są w Czechach, bo widziałem na opakowaniach hurtowych... Nie ważne - ładna butelka, przyjemny smak, niska cena - czego chcieć więcej? 

KUFELKI: 7\10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz