sobota, 9 lutego 2013

BRACKI RAUCH BOCK





PRODUCENT: Browar Bracki, Cieszyn
TYP: koźlak
EXTRAKT: 16%
VOLTAŻ: 6,5%
KOLOR: ciemny, wręcz wiśniowy
PIANA: drobnoziarnista, średnia, wietrzeje, ale ładnie się osadza 
SMAK: Zapach ma bardzo delikatny, lekko palony. W smaku dominuje wędzonka i choć początkowo jest dość ostra, w ustach pozostaje dość przyjemny posmak.  
OGÓLNE WRAŻENIE: Nie jestem fanem koźlaków, może dlatego nie bardzo pojmuję zachwytów nad tym piwem. Laureat Birofilii wypuszczony został przez Żywca, do którego należy browar w Cieszynie - jak co roku. Użyto do jego produkcji aż 7 rodzajów słodu, ta wędzonka jest na tyle wyraźna, że nieco mnie odrzuca. Jakoś to smakuje... dziwnie. Jak mówię, do bocków podchodzę... bokiem, bo najczęściej nie odpowiada mi ten smak i tak samo mam z piwami pszenicznymi, ale co jakiś czas próbuję się przekonać. Nie tym razem, choć piwo na pewno warte spróbowania. Z zastrzeżeniem, że nie wszystkim będzie smakować. Tak jak mnie. 

KUFELKI: 4\10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz