sobota, 16 listopada 2013

IRLANDZKIE JASNE





PRODUCENT: Browar Krajan,
TYP: lager
EXTRAKT: 14,1%
VOLTAŻ: 6,0%
KOLOR: lekko mętny, piękny bursztynowy
PIANA: początkowo spora, z wielkimi ziarnami, szybko opada
SMAK: Pachnie słodem, lekko kwaskowo.W smaku zaś delikatne, raczej słodowe, bez cienia goryczki. Orzeźwiające, te słodkie nuty nieco owocowe. Mocno wysycone.  
OGÓLNE WRAŻENIE: Krajan robił kiedyś piwa osobiście mnie odrzucające, po czym trafiłem na Irlandzkie Ciemne i mnie złożyło - genialne. Potem znikło z moich sklepów, żeby niedawno powrócić z całą gamą wyrobów. Dziś spróbowałem tego jasnego, który jest nieco specyficzny, ale trafił do mnie swoim smakiem. Choć mam pewne podejrzenia, że to nie do końca lager, bo raz, że za ciemne, dwa, że smak taki lekko w kierunku wiedeńskiego... Nie wiem, ale mi smakuje, mimo, że opinii pochlebnych nie zebrało.   

KUFELKI: 7\10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz