sobota, 21 grudnia 2013

KOŹLAK






PRODUCENT: Browar Amber, Bielkówko
TYP: bock 
EXTRAKT: 15,1%
VOLTAŻ: 6,5%
KOLOR: rubin, klarowne
PIANA: Sympatyczna, kawa inka w kolorze
SMAK: Pachnie delikatnie słodem i karmelem. Smakuje równie lekko, pomimo tego, że jest mocniejsze. Na pierwszy rzut kubka smakowego czuć karmel i słód. Dopiero po jakimś czasie moc i goryczka dochodzą do głosu.     
OGÓLNE WRAŻENIE: Fanem koźlaków nigdy nie byłem, ale chyba gust mi się zmienia. Pamiętam, jak próbowałem tego bocka kilka ładnych lat temu - wykrzywiło mi gębę. A teraz? Postanowiłem go sobie przypomnieć i BUM - super piwo! Naprawdę, idealnie wyważony balans, niezły słód - wszystko poukładane w sam raz. Bodaj najlepszy koźlak w Polsce - nawet jeśli nie ma ich za wiele. Po długim czasie niepicia Koźlaka się zachwyciłem :)    

KUFELKI: 8\10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz