niedziela, 2 lutego 2014

ZWIERZYNIEC PILS





PRODUCENT: Browary Perła, Lublin
TYP: lager
EXTRAKT: 11,0%
VOLTAŻ: 5,0%
KOLOR: bursztyn
PIANA: gęsta, obfita, opada wolno
SMAK: Pachnie goryczkowo. Smakuje jednak dużo delikatniej, niż można by się spodziewać. Czuć słód, ta goryczka osadza się na końcu, a gdzieś tu pobrzmiewają owocowe nutki, ale nieśmiało.   
OGÓLNE WRAŻENIE: Genialna etykieta - takie właśnie lubię - klimatyczne, osadzone w regionie. Na początku żałowałem, że browar w Zwierzyńcu został zamknięty, a produkcję zaczęto w Lublinie, ale... wyszło mu to na dobre, bo picie zwierzynieckiego Zwierzyńca przychodziło mi trudno - nie byłem fanem. Natomiast to nowe wcielenie jest naprawdę fajne i bardzo mi pasuje! Nawet, jeśli czytałem wiele niepochlebnych ocen - mnie ta zmiana trafiła w gust. 

KUFELKI: 8\10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz