niedziela, 2 marca 2014

ROHOZEC PODSKALAK





PRODUCENT: Pivovar Rohozec, Maly Rohozec, Czechy
TYP: lager
EXTRAKT: 10%
VOLTAŻ: 4,2%
KOLOR: bursztynek
PIANA: drobnoziarnista, obfita, dość szybko opada, pozostawiając osad.
SMAK: Pachnie obiecująco, chmielowo. W smaku niestety nie jest już tak dobrze. Mocno metaliczny smak wykrzywia nieco usta - czułem się, jakbym lizał łopatę.  
OGÓLNE WRAŻENIE: Pierwszy raz dowiedziałem się o tym browarze, kiedy kupiłem Podskalaka. I żałuję. Paskudny, metaliczny posmak jest do przejścia z ledwością, ale nie widzę powodu, żeby się tym czymś katować. Może i nieźle jest nachmielone, ale te 'ekstrakty chmielowe' i 'isoekstrakty' to jakaś żenada. I nie przypadło mi to zupełnie do gustu. Ja nie polecam, ale czytałem pochlebne opinie, więc zapewne każdy musi osądzić po swojemu.   

KUFELKI: 2\10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz