sobota, 9 sierpnia 2014

PRIMATOR ENGLISH PALE ALE





PRODUCENT: Pivovar Primator, Nachod, Czechy
TYP: ale 
EXTRAKT: %
VOLTAŻ: 5,0%
KOLOR: klarowny bursztyn
PIANA: obfita, z wielką czapą w kolorze ecru. Ma duże ziarna i wolno opada
SMAK: Pachnie słodem, lekko kwaskowato. W smaku nie ma już kwasku, tylko owocowe (cytrusowe) nuty pod słodem, końcówka nieco goryczkowa. Delikatny smak, fajnie wysycone.   
OGÓLNE WRAŻENIE: Według mnie, Primator należy do średnich browarów, choć zawsze, kiedy jestem w Czechach smakuję sobie ich produktów. Nigdy natomiast nie próbowałem angielskiego ale - i jestem bardzo mile zaskoczony. To chyba jedno z najlepszych niebrytyjskich ale, jakie miałem okazję kosztować. Bardzo dobre, słodkawe, ale podszyte chmielem. Wyborne.  

KUFELKI: 10\10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz