piątek, 28 sierpnia 2015

STAROPRAMEN PREMIUM BEER





PRODUCENT: Pivovar Staropramen, Praga, Czechy
TYP: lager 
EXTRAKT: %
VOLTAŻ: 5,0%
KOLOR: złote
PIANA: obfita, o zróżnicowanych i rwących się ziarnach. Opada powoli, pozostawia osad na szkle
SMAK: Zapach typowo lagerowy: słód i chmiel. W smaku dominuje słód z biszkoptem i bananem, a goryczka słabo wyczuwalna - choć coraz lepiej w miarę opróżniania pokala.  
OGÓLNE WRAŻENIE: Kiedyś bardzo lubiłem Staroprameny, zwłaszcza kiedy byłem w Czechach. Z tą różnicą, że piłem tylko pilsnery, bo reszta mnie odrzucała. Teraz piję wszystkie gatunki - jedne lubię bardziej, inne mniej, ale to nadal duży rozstrzał. Obecnie Staropramen mnie tak nie rusza, lubię go sobie czasem przypomnieć, tak jak lubię czeskie piwa - ale szczerze mówiąc, znacznie bardziej smakują mi one w Czechach...  

KUFELKI: 6\10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz