czwartek, 3 września 2015

HEN'S TOOTH






PRODUCENT: Greene King \ Morland Brewery, Suffolk, Anglia
TYP: strong ale
EXTRAKT:  %
VOLTAŻ: 6,5r%
KOLOR: bursztynowy, lekko mętny
PIANA: spora, o dużych ziarnach, opada miarowo, niezbyt szybko, ale równomiernie
SMAK: Pachnie przede wszystkim chmielem, karmelem i... warzywami? W smaku na pewno czuć tę goryczkę, na początku jest świetna, potem wchodzi seler... 
OGÓLNE WRAŻENIE: Byłem bardzo zaskoczony. Pierwszych kilka łyków to ambrozja, czysta przyjemność. Potem okazało się, że końcówka jest selerowa... A ja nie przepadam za selerem. Wprawdzie nie jest to bardzo rozbijający posmak, ale nieco mi wadzi. I choć na początku spodziewałem się, że to strzał w 10, troszkę mi temperatura spadła. Przy okazji, czuć moc. Niezły ale, choć selerowaty.    

KUFELKI: 7\10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz